Jautājumi un atbildes

Mēs atbildam uz lasītāju jautājumiem par DPF tīrīšanu.


Kad daļiņu filtrs (DPF) ir sasniedzis nosprostojuma robežu, parasti patstāvīgās reģenerācijas fāzes braukšanas laikā saīsinās. Faktiski Jums reģenerācijas fāze tikpat kā nebūtu jāpamana (aptuveni ik pēc 1000 km atkarībā no braukšanas cikla). Ar nosacījumu, ka visas motora vadības sistēmas un sensori darbojas nevainojami.

Taču ja biežāk deg vai mirgo daļiņu filtra kontrollampiņa, tas jau norāda uz to, ka daļiņu filtrs ir pārblīvēts. Tad pretspiediens pirms daļiņu filtra jau ir pārāk augsts. Neliels padoms: Pavērojiet tā brīža degvielas patēriņu braukšanas laikā. Ja tas regulāri stipri pieaug, daļiņu filtrs ir reģenerācijas fāzē. Reģenerācijas fāzes ievērojami saīsinās.

Tīrīšanas cikliem nav izšķirošas nozīmes. Līdzšinējās izpētēs netika konstatētas tīrīšanas izraisītas nodiluma parādības. Izšķirošs ir daļiņu filtra kalpošanas ilgums. Tāpat kā viss, arī daļiņu filtrs ir dilstoša detaļa, kaut arī ļoti ilgi kalpojoša.

Ir atšķirīgas normas vieglajām pasažieru automašīnām un komerctransportam līdz 3.5 tonnām: EURO 1, EURO 2, EURO 3, EURO 4, EURO 5, EURO 6. Te ir runa par pastāvīgi uzlabotu tehniku gaisa piesārņojuma ar smalkajiem putekļiem novēršanai, uzstādot daļiņu filtrus.

Par smalkajiem putekļiem tiek sauktas daļiņas, kuru diametrs ir mazāks par milimetra desmittūkstošo daļu. Šīs daļiņas spēj nonākt plaušās un var izraisīt smagas elpceļu saslimšanas.

Šeit ir pieejama informācija par emisiju standartiem un normām.

Šeit atradīsiet informāciju par problēmām daļiņu filtru diagnostikā.

Piedāvājam lejupielādēt sekojošu PDF dokumentu:

DPF diagnostikas palīdzība

Šeit atradīsiet informāciju par regulēšanas vai programmēšanas darbiem pēc daļiņu filtra uzstādīšanas veikšanas.

Piedāvājam lejupielādēt sekojošu PDF dokumentu:

DPF uzstādīšanas norādījumi