Servisa tālrunis +371 28044144

Vai Jums nepieciešams atbalsts kvēpu filtra diagnostikai?

Pamatojoties uz mūsu ciešo sadarbību ar partnerservisiem, mēs esam savākuši daudz informācijas par kvēpu filtru sistēmu diagnostikas tēmu.

Mūsu pieredzējušie sadarbības partneri(automašīnu meistari) nepieciešamības gadījumā ir gatavi dalīties ar Jums informācijā. Arī mūsu BUJ sadaļā atradīsiet daudz informācijas par daļiņu filtru problēmām.

Diagnostikas padomi nosprostotiem automašīnu kvēpu daļiņu filtriem:

Kā Jūs kā serviss varat vislabāk atpazīt vai diagnosticēt nosprostotu kvēpu daļiņu filtru DPF?

Modernajās automašīnās arvien vairāk kļūst elektroniski uzraudzīti komponenti. Te, neatkarīgi no ražotāja, kļūst arvien grūtāk pastāvīgi izsekot jaunākajiem sasniegumiem. Mēs piedāvājam Jums platformu ar noderīgiem padomiem, lai Jūs pirms un pēc kvēpu filtra tīrīšanas nepalaistu garām noteiktus nepieciešamos diagnostikas darbus vai kļūdu avotus.

Kāpēc šie diagnostikas darbi ir tik svarīgi?

Bieži vien tiek sastādīta pārsteidzīga diagnostika, bet netiek ievērotas svarīgas sakarības motora vadībā. Te nedaudz pie vainas ir arī modernās nolasīšanas ierīces. Principā diagnostikas testeris norāda tikai virzienu. Attiecīgas sakarības jāidentificē pašiem.

Svarīgi! – Pareiza klientu sūdzību par automašīnas darbības traucējumiem reģistrēšana.

Pirms vispār sākt diagnostikas darbu, neizbēgama ir pareiza klientu sūdzību par automašīnas darbības traucējumiem reģistrēšana. Arī vēlāk automašīnu tehniķis veiks savu darbu, pamatojoties uz šo. Iztaujājiet savus klientus! Kad kāds simptoms kādos apstākļos kā ir parādījies?

BUJ

Kad kvēpu daļiņu filtrs (DPF) ir sasniedzis nosprostojuma robežu, parasti patstāvīgās reģenerācijas fāzes braukšanas laikā saīsinās. Faktiski Jums reģenerācijas fāze tikpat kā nebūtu jāpamana (aptuveni ik pēc 1000 km atkarībā no braukšanas cikla). Ar nosacījumu, ka visas motora vadības sistēmas un sensori darbojas nevainojami.

Taču ja biežāk deg vai mirgo daļiņu filtra kontrollampiņa, tas jau norāda uz to, ka daļiņu filtrs ir pārblīvēts. Tad pretspiediens pirms daļiņu filtra jau ir pārāk augsts. Neliels padoms: Pavērojiet tā brīža degvielas patēriņu braukšanas laikā. Ja tas regulāri stipri pieaug, daļiņu filtrs ir reģenerācijas fāzē. Reģenerācijas fāzes ievērojami saīsinās.

Tīrīšanas cikliem nav izšķirošas nozīmes. Līdzšinējās izpētēs netika konstatētas tīrīšanas izraisītas nodiluma parādības. Izšķirošs ir kvēpu filtra kalpošanas ilgums. Tāpat kā viss, arī kvēpu filtrs ir dilstoša detaļa, kaut arī ļoti ilgi kalpojoša.

Ir atšķirīgas normas vieglajām pasažieru automašīnām un komerctransportam līdz 3.5 tonnām: EURO 1, EURO 2, EURO 3, EURO 4, EURO 5, EURO 6. Te ir runa par pastāvīgi uzlabotu tehniku gaisa piesārņojuma ar smalkajiem putekļiem novēršanai, uzstādot daļiņu filtrus.

Par smalkajiem putekļiem tiek sauktas daļiņas, kuru diametrs ir mazāks par milimetra desmittūkstošo daļu. Šīs daļiņas spēj nonākt plaušās un var izraisīt smagas elpceļu saslimšanas.

Šeit ir pieejama informācija par emisiju standartiem un normām.

Šeit atradīsiet informāciju par problēmām kvēpu filtru diagnostikā.

Piedāvājam lejupielādēt sekojošu PDF dokumentu:

DPF diagnostikas palīdzība

Šeit atradīsiet informāciju par regulēšanas vai programmēšanas darbiem pēc kvēpu filtra uzstādīšanas veikšanas.

Piedāvājam lejupielādēt sekojošu PDF dokumentu:

DPF uzstādīšanas norādījumi